متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 21:58 | بازدید : 627 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

کلش آو کلنز (Clash Of Clans) یک بازی سبک RTS است که در آن شما منابع را جمع می کنید ، یک ارتش می سازید و ساختمان های مختلفی بنا می کنید ، سپس به نبرد با دیگر بازی کنان می پردازید .شما با ساخت یک دهکده کار خود را آغاز می کنید و همینطور یک زن که شبیه وایکینگ ها لباس پوشیده است شما را راهنمایی می کند ، سپس یک کمپ برای ارتش ( بربر ها ، سپس تیر انداز ها ، گوبلین ها ، اسکلت ها و … ) و سازه هایی برای دفاع از خود ( بمب ، تله ، دیوار و … ) می سازید .

 



:: موضوعات مرتبط: داستان بازی , ,
:: برچسب‌ها: نقدی بر بازی محبوب , این روزها , Clash Of Clans ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 شهريور 1393 ساعت 17:32 | بازدید : 905 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
Crytek توضیح می دهد که چرا RYSE برای PS4 منتشر نمی شود

Crytek توضیح می دهد که چرا RYSEبرای PS4 منتشر نمی شود : ماه پیش بود که Crytek تایید کرد، عنوان انحصاری کنسول Xbox One یعنی Ryse: Son of

Rome را با بهبود های گرافیکی مانند پشتیبانی از کیفیت 4K، بافت ها و سایه های با کیفیت بالا به پلتفرم PC خواهد آورد.

.Crytek طی ماه های پیش متحمل سختی های زیادی نظیر اخراج کارمندان خود شده است و قطعا آنها می خواهند که مقداری از این سرمایه از دست رفته را دوباره بدست آورند.

خب آوردن Ryse بر روی PS4، کنسولی که تاکنون بیش از 10 میلیون دستگاه فروخته و پیشتاز نسل جدید کنسول هاست، یک حرکت عاقلانه بنظر می رسد. مدیر Crytek، آقای Cevat Yerli شخصا اعلام کرد که از فروش این عنوان بر روی Xbox One اصلا راضی نیست. Ryse یک IP متعلق به Crytek است پس چرا برای PS4 منتشر نمی شود؟ ما این موضوع را در یک مصاحبه که با تهیه کننده ارشد Crytek، آقای Brian Chambers داشتیم مطرح کردیم.

“عرضه بازی بر روی PC پاسخ به علاقه گیمر ها و درخواست های آنان بود. تقاضای جامعه PC بازان همانند همه طرفداران Crytek به ما رسید. همچنین ما احساس کردیم که اشتیاق زیادی که که این جامعه برای تجربه کیفیت 4K داشت. این امر را واجب میکرد که Ryse برای PC نیز عرضه شود. تصمیم انتشار بازی برای PC از نظر ما منطقی بود. نه تنها باعث می شد که به وعده های خود به این جامعه عمل کنیم بلکه فرصتی بود برای ما که نشان دهیم موتور CryEnigne چقدر قدرتمند است. PS4 در این مدت کوتاه کاربران زیادی بدست آورده است و قطعا Crytek در آینده نزدیک برای این پلتفرم عناوینی عرضه خواهد کرد. مانند عنوان HUNT: Horrors of the Gilded Age. ولی هم اکنون هیچ اعلامیه مبنی بر عرضه Ryse بر روی PS4 منتشر نخواهد شد.”


:: موضوعات مرتبط: بازی های xbox , بازی های pc , +Game , داستان بازی , ,
:: برچسب‌ها: ryse , چرا , ساخته شده , ساخته نمیشود ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنبه 29 شهريور 1393 ساعت 1:2 | بازدید : 6746 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )
داستان بازی Sleeping Dogs

وی شن در هنک کنگ به دنیا امد. از مادری به نام مارگارت شن و پدری که خانوداه رو ترک کرده بود.وی یک خواهر بزرگتر از خودش به نام “می می” داشت.شن در سن 10 سالگی با خواهر و مادرش برای ترک اعتیاد خواهرش از هنک کنگ به سن فرانسیسکو نقل مکان کردند. او در یکی از دبیرستان ها به نام ps 121 در سال 2002 با افتخار فارغ التحصیل شد. سپس در دانشگاه ایالتی سن فرانسیسکو در رشته سیاست ثبت نام کرد. به طور داوطلبانه آن را رها کرد و به دنبال حرفه های دیگر رفت.او وارد دانشکده پلیس شد و نمرات عالی از اونجا فارغ التحصیل شد. زمانی که در سان فرانسیسکو بود هیچ گونه سابقه کیفری و همکاری با مجرمان را نداشت ، همچین در تمام تست مواد مخدر جواب منفی بود. او با وجود سابقه پاکی که داشت شش بار برای رفتار خوشونت آمیز و درگیری دستگیر شد اما بخاطر هوش و استعداد و مهارت های فیزیکی بالا مواخذه شد اما هنوزم احساس بالاتر از بقیه بودن رو داشت.وی با تمام باندهای مجرمین اسیا آشنا بود و برای همین پلیس ها او رو به هنک کنگ فرستادند و او  تبدیل به پلیس مخفی شد. خواهرش از مصرف بی از حد مواد مخدر در گذشت و مادرش بعد از این اتفاق خودکشی کرد .شن در طی ماموریت مخفیش چارلز چین (ملقب به دو کلاه) در حین تیر اندازی کشت و دلال مواد مخدر به نام مینگ مینگ که دوز کشنده هروئین را به “می می” (خواهر شن) داده بود را شکنجه داد و سپس کشت. اگر چه خبرچین سری SFPD در مورد قتل خبر آورد اما شواهد بیشتر موجود نبود. علاوه بر این ستوان فرانکلین جیکس گفت که مامور پرونده “شن” با عذر و بهونه کارشو انجام داده بوده است. پرونده همچنان باز است و اعتقاد براین هست که شن ، مامور پرونده اونها رو برای انتقام خواهرش کشته .انتقام شن از گروه ترین باعث شد که نظر پندرو رو جلب کنه ، کسی که در جستجوی ادم مناسب برای نفوذ به گروه سان آن یی بود. برخلاف توصیه هایی که ریموند به پندرو کرده بود ؛ پندرو تصمیم گرفت که در عملیات مخفی هنگ کنگ شن رو استخدام کند.



:: موضوعات مرتبط: بازی های xbox , بازی های pc , +Game , داستان بازی , ,
:: برچسب‌ها: Sleeping , dogs , داستان بازی , سگ های نگهبان ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
آخرین عناوین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد